October 31, 2009

pocahontas and the son of a preacher man

Image and video hosting by TinyPic
i was supposed to be like her "pocahontas" my black friends called me that
is mean biyoooch??? dont u??? HA whateva whateva i like her anyway
have a happy halloween====33333

アタイはpocahontasの格好夢想中
ほら見てみて 色黒のおさげでオッパイ盛っておけばもうポカホンタス(随分前のお写真♡)
だけど今夜の六本木パーティーはバックレ キャハ♡ だってヤロとご飯行くんダモーーーーーーーーン



through the back yard we'd go walking, then he'd look into my eyes, lord knows to my suprise

2 comments:

yaro said...

ポカホンタスおねえちゃん、子供みたいでかわいい~★
それにしても昨日は何気にハロウィンの仮装の人々多かったよね。。
ある意味、私は毎日ハロウィンみたいなもんなんだけど。。。
SUGEプレゼントありがとう!

AKIRA said...

ポカ好きなのビッチで色黒だから笑 
一昨日はお邪魔しました〜〜〜
う〜〜〜〜んヤロは毎日ハロウィンか?!笑
スゲちゃーーーーーんおめでとう!!!!