April 3, 2010

100% B.B.Q

Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
the other day, Satrix dropped to our shop wiz his art show's invitation then i went to 
the Satrix's exhibition!!! who da fuck Satrix is?!Satoru Aoki aka Satrix has been work
ing at graphic design of Hysteric Glamour beside i really love Hysteric Glamour that o
ne of cool clothing brand in japan when i was younger thats y always ive been holla at 
the shop at harajuku in tokyo. sum sexy women working at the shop and i was looking up 
her so much!the shop opened near my house so ive been working at hysteric glamour shop
when i was 18 yrs old. its good, back in the days. aaah i remember mr Kitamura(designe
r of HG)made sum poster that hard core punks Masami of Ghoul is in the poster its heck 
tight! i still want to get it!

この間Satrixがインビテーションを持って店にやってきました=3で、行って参りました〜彼のアートショー Satrix(サトルクン)
はヒステリックグラマーでグラフィックアーティストとしてい働いている方なのです。関係ありませんが、ワタクシ16歳の頃ヒステ
リックグラマーが大好きで原宿の竹下通りにあった店によく行ってましたの。そこのダイナマイトバディー姉さんがかっこ良くてああ
なりたいなぁ〜なんて思っとりました。そして1987年18歳になったとき近所(東京でも田舎の方)にフランチャイズのヒステリ
ックのショップができてバイトさせてもらってましたのよ〜  ちょーどボンデージプリント満載のころだったねぇ懐かしいねぇ  ぁ
ぁあ あの頃に北村サンが作ったポスター欲しいなぁー GhoulMasami他が原宿の歩道橋の上で並んでるポスター あれめっ
ちゃかっこよかった!でも市販されてなかったんだよなぁ サトリックスに聞いてみたけど ボクその頃まだ働いていないのでわかりま
せん。。。。と言っていた そりゃそうだよね〜

No comments: