September 27, 2009

HORIMASA

Image and video hosting by TinyPic
so yesterday, watty, kwg and i went to horimasa's studio at 2 next prefecture
who handmade of japanese traditional tattooer
it was real meaningful time wiz masa and my brothers
i felt like great afresh cuz the japanese traditional tattoo has a lot of deeply meaning 
wiz mythology and sum lucks, rite?
thanks masa! and appreciate wataru! to asked to me come down there wiz yall!

昨日はワタルくんとカワジくんと一緒に”彫雅”マサくんのところへ行ってきた
う〜〜〜ん手彫はすごいなぁと改めて実感。。。。。4〜5時間”ただ見ているだけ”でも飽きないのだ!
日本の伝統とか神話みたいなものって深い意味と縁起物も関わっていて(私はそういうことを全くもって気にするタイプではないんだけど)とても妖艶だ
それに基づいて彫っていく男達の体が何とも言えずかっこいい 男限定???
っつーか私は和彫似合わないから 男限定ってことで。。。。。
マサくんお邪魔しました〜とても有意義な時間を過ごせました!!!もちろんワタルくんとカワジくんにも感謝です☆ほんと楽しかった♡


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
ramen for dinner mr grin風に撮りました〜〜〜おいしかったよ===333ミスターS

No comments: